κοινός εορτασμός, αλλά όχι συνεορτασμός.
λες και μπορούν να παίξουν με τον Θεό,
κι εναντίον του Θεού.
ή ότι η κοινή μέρα εορτασμού,
δεν θα οδηγούσε και στο κοινό Ποτήριον;
και μας κατηγορούν για φανατισμό,
μικροψυχία κι ...έλλειψη αγάπης!
ποιοί; αυτοί που δείχνουν...
έντονο φανατισμό για την δήθεν-ένωση,
μικροψυχία παραβλέποντας κανόνες,
κι αγνοώντας το νόημα της αγάπης εν Αληθεία.
δεν υπάρχει θέμα "ένωσης",
παρά μόνον επιστροφής.
Κεφαλή Ορθοδοξίας, ο Θεός,
κεφάλι καθολικών, ο πάπας,
για ποιό "κοινό" μιλάμε;
δεν γίνεται να μην αντιδρούμε,
όταν θέλουν να φέρουν ΟΛΕΣ τις αιρέσεις,
μέσα στη Ορθοδοξία.
ναι, μου ανάβουν πρόωρα (μη) Χριστουγεννιάτικα λαμπιόνια,
όταν τολμούν και να μιλήσουν για κοινό εορτασμό.
αλλά για να το ...διασκεδάσω,
ας θυμηθώ και μια ιστορία με τον 'Αγιο Παΐσιο:
πάει ένας καθολικός και του ζητά να προσευχηθεί,
προκειμένου ο πάπας που θα ψηφίζανε τότε,
να ήταν ...καλός πάπας,
και του απαντά;
"και γιατι ανησυχείς;
όποιος και να βγει, δεν θα έχει το αλάθητο;"

... σιγά-σιγά καὶ δοκιμαζοντάς μας...
ΑπάντησηΔιαγραφήπόσο τσιμπᾶμε... καὶ μετρῶντας ἀντιδράσεις...
θέλει τέχνη τὸ ψάρεμα...
καὶ ὑπομονή...
Αδελφέ πριν ένα αιώνα όταν άλλαξαν το εορτολόγιο, οι μασώνοι της Εκκλησίας, είπαν να κάνουμε κάτι για τον κοινό εορτασμό των Χριστουγέννων, με τούς δυτικούς χριστιανούς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈτσι σε μιά νύχτα ούτε κι καν ημέρα, προχώρησαν 13 ημέρες στο εορτολόγιο, που αν ήταν κοσμική επιχείρηση δεν θα σου έδινε τα χρήματα για δουλεμένα αυτών των 13 ψεύτικων ημερών της πρωπορείας του εορτολογίου.
Το κατάπιε το περισσότερο δυτικό χριστιανικό σύστημα εξ ορθοδόξων μιλάω. Μετά ένα αιώνα σαν ωρίμασαν οι καιροί του διαβόλου θέτουν κοινό εορτασμό Πάσχα. Πάλι θα το καταπίνουν οι περισσότεροι. Τώρα γίνεται λίγο ντόρος, αλλά θα επανέλθει η ειρήνη του διαβόλου και θα συμβιβαστούν όλοι, όπως συμβιβάζονται με το κάνουν Χριστούγεννα στον Αδελφέ πριν ένα αιώνα όταν άλλαξαν το εορτολόγιο, οι μασώνοι της Εκκλησίας, είπαν να κάνουμε μαζί Χριστούγεννα για τον κοινό εορτασμό των Χριστουγέννων. Έτσι σε μια
Το κατάπιε το περισσότερο δυτικό χριστιανικό σύστημα εξ ορθοδόξων μιλάω. Μετά ένα αιώνα σαν ωρίμασαν οι καιροί του διαβόλου θέτουν κοινό εορτασμό Πάσχα. Πάλι θα το καταπίνουν οι περισσότερο, και μετά 13 ημέρες μπαίνουν στο Άγιο Όρος και ξανακάνουν Χριστούγεννα με το Ιουλιανό ημερολόγιο και ξανακοινωνάνε...
Μαρίνος.
ναι αδελφέ Μαρίνο,
Διαγραφήτότε με το ημερολόγιο ξεκίνησαν τις προσπάθειες ένωσης,
αλλά τώρα πια ...τρέχουν όλα εξωφρενικά γρήγορα,
και είναι πολύ πολύ πιο σοβαρό τώρα για το "κοινό Πάσχα",
γιατί είναι ένα βήμα μόνο πριν το "κοινό Ποτήριον"....
"άραγε, όταν ξαναέρθει ο Κύριός μας,
θα βρει εναπομείναντα σταθερά πιστόν;"
... οἱ Ἅγιοι τῶν ἡμερῶν μας βέβαια,
ΑπάντησηΔιαγραφήοὖτε διαπίστωσαν τέτοιο πρόβλημα -ποὺ θέτουν οἱ τοῦ παλαιοῦ-
ἀλλά οὖτε καὶ μίλησαν γιὰ κάτι τέτοιο, κι οὖτε καὶ συμβούλευαν σχετικά,τὶς μυριᾶδες προσκυνητῶν ποὺ τοὺς ἐπισκέπτωνταν ζητῶντας πνευματικές συμβουλές...
μάλιστα ὑπάρχει καὶ σχετικό βίντεο, μὲ τὸν ὅσιο γέροντα Ἐφραίμ τῆς Ἀριζόνας
ποὺ μιλᾶ καθαρά γιὰ το ζήτημα τοῦ... παλαιο...ημερολογι...τισμοῦ....
τὶ περισσότερο
θὰ μποροῦσε νὰ προσθέσει κάποιος λοιπὸν... ;
μιας κι έχω μεγάλη ευλάβεια στον Άγιο Παΐσιο,
ΑπάντησηΔιαγραφήδεν μπορώ να μην αντιγράψω τα λόγια Του,
για να κλείσει οριστικά αυτό το ζήτημα,
του παλιού ημερολογίου δηλαδή,
που ΔΕΝ είναι όμως το ίδιο με το "κοινό Πάσχα":
«Και εμείς βέβαια εδώ στο Άγιον Όρος με το παλιό πάμε. Αλλά είναι άλλη περίπτωση. Είμαστε ενωμένοι με την Εκκλησία, με όλα τα Πατριαρχεία, και μ’ αυτά που έχουν το νέο ημερολόγιο και μ’ αυτά που έχουν το παλιό ημερολόγιο. Αναγνωρίζομε τα μυστήριά τους και αυτοί τα δικά μας. Οι ιερείς τους συλλειτουργούν με τους ιερείς μας. Ενώ αυτοί οι καημένοι ξεκόπηκαν. Οι περισσότεροι και ευλάβεια έχουν και ακρίβεια και αγωνιστικότητα και ζήλο Θεού. Μόνο που είναι αδιάκριτος, «ού κατ’ επίγνωσιν». Άλλοι από απλότητα, άλλοι από αμάθεια, άλλοι από εγωισμό, παρασύρθηκαν. Θεώρησαν τις 13 μέρες θέμα δογματικό και όλους εμάς πλανεμένους, και έφυγαν από την Εκκλησία. Δεν έχουν κοινωνία ούτε με τα Πατριαρχεία και τις Εκκλησίες που πάνε με το νέο, αλλά ούτε και με τα Πατριαρχεία και τις Εκκλησίες που πάνε με το παλιό, γιατί δήθεν μολύνθηκαν από την επικοινωνία με τους νεοημερολογίτες. Και όχι μόνον αυτό. Και αυτοί οι λίγοι που έμειναν, έγιναν, δεν ξέρω και εγώ, πόσα κομμάτια. Και όλο και κομματιάζονται και αλληλοαναθεματίζονται και αλληλοαφορίζονται και αλληλοκαθαιρούνται. Δεν ξέρεις πόσο έχω πονέσει και πόσο έχω προσευχηθεί γι’ αυτό το θέμα. Χρειάζεται να τους αγαπάμε και να τους πονάμε και όχι να τους κατακρίνουμε, και πιο πολύ να προσευχόμαστε γι’ αυτούς να τους φωτίσει ο Θεός, και αν τύχει καμιά φορά και μας ζητήσει κανείς με καλή διάθεση βοήθεια, να λέμε καμιά κουβέντα».
90.- νέος "πολιτισμός", ο αρχαίος "κακός".
ΑπάντησηΔιαγραφήμέσα στα πολλά κουσούρια που κουβάλαγα,
όταν πρωτοπήγα Άγιον Όρος,
ήταν που ήμουν και ...βήγκαν,
κι αν και στο Όρος
οι μοναχοί στα μοναστήρια δεν τρώνε κρέας,
στα κελλιά, ορισμένοι μοναχοί, κάποιες λιγοστές φορές,
επιτρέπουν την κρεοφαγία, και για ...καλή μου τύχη,
ο Γέροντας ήταν ανάμεσα σε αυτούς τους λιγοστούς,
και πόσο μεγάλη η έκπληξή μου,
όταν στο δείπνο μαγείρεψαν ένα κοτόπουλο,
"μα... μα... Γέροντα, εγώ δεν τρώω κρέας,
πάνω από 6 χρόνια τώρα",
"εδώ όμως τώρα θα κάνεις ...υπακοή
θα κάνεις τον σταυρό σου και θα φας",
είπε, και συμφώνησα, με λίγο βαρειά καρδιά ομολογώ,
αλλά και γλύτωσα από τότε κι από αυτό το λάθος μου.
ίσως η χορτοφαγία να είναι και το μικρότερο κακό,
από όλα όσα "νέα ήθη κι έθιμα"
θέλησε να φέρει στους Έλληνες ο αρχαίκακος,
φωνάζοντας λόγια μεγάλα,
"υπέρ προόδου" κι ενάντια στο "κατεστημένο",
το δήθεν παλιό κι αραχνιασμένο,
και για την "σωτηρία του πλανήτη μας", τρομάρα μας,
που δεν ασχολούμαστε με την σωτηρία της ψυχής μας.
στην πράξη όμως όλα ενάντια στον Χριστιανισμό,
τα οποία επιγραμματικά μόνον θα αναφέρω,
και δεν σκοπεύω να φέρω επιχειρήματα
στα γιατί δεν συμφωνούμε οι Ορθόδοξοι,
όλα όμως "ομορφες" παγίδες απομάκρυνσης:
- γιόγκα και διαλογισμός.
- δωρεά οργάνων "νεκρών",
νεκροί όμως με ζωντανή καρδιά που ακόμα χτυπά.
- και το τόσο της "μόδας" πλέον,
της καύσης των ...σκουπιδιών,
ε, συγγνώμη, των νεκρών.