Κύριε Ιησού Χριστέ, ελέησόν με, τον αμαρτωλό. Υπεραγία Θεοτόκε, σώσον ημάς. Άγιοι του Θεού, πρεσβεύσατε υπέρ ημών.

νέα γενιά και μαγιά μέλλοντος

 αληθινή συζήτηση,
ανάμεσα σε δύο 13χρονα:
-"δεν πιστεύω ότι υπάρχει Θεός,
αφού γίνονται στον κόσμο,
τόσο φριχτοί πόλεμοι."

-"χμ, με αυτό το σκεπτικό, 
δεν πρέπει να πιστεύεις επίσης 
ότι υπάρχουν... οδοντογιατροί,
αφού υπάρχουν τόσα πολλά...
...σπασμένα δόντια."!!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου